Izglītības programmas nosaukums: Praktiskais mārketings un mārketinga komunikācija
Prasības izglītojamā iepriekšējai izglītībai: Nav
Izglītības programmas īstenošanas ilgums: 80 akadēmiskās stundas
|
Dokuments, kas apliecina izglītības programmas apguvi: Apliecība par pieaugušo neformālo izglītību
|
Izglītības programmas mērķis: Apgūt zināšanas par mārketingu un tā nozīmi uzņēmuma darbības nodrošināšanā
Izglītības programmas īss apraksts: |
Tēmas
Rezultāts: Apgūtas prasmes un iemaņas, kuras balstītas uz integrētās mārketinga komunikācijas koncepciju, kas dod iespēju uzlabot uzņēmuma mārketinga procesus, plānot un koordinēt daudzveidīgos komunikāciju kanālus, reklāmu masu informācijas līdzekļos, tiešo pārdošanu, patēriņa stimulēšanu, sabiedriskās attiecības, tiešo mārketingu, preces iepakojumu u.c.
Izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana (noslēguma pārbaudījuma veids): Eksāmens
ATSAUKSMES
*Patika tēmas izklāsts, praktiski piemēri, kā arī pašiem radoši padomāt un pastrādāt praktiski ar projekta piemēru
*Ļoti kompetents pasniedzējs, kurš lieliski pastāsta un sasaista teoriju ar prakstiskiem piemēriem
*Izcila pasniedzēja ar plašām zināšanām un spēju visam rast piemērusno dzīves kā arī visu pamatot
*Patika materiālu saprotamā valoda
*Pasniedzējas vadītās nodarbības bija interesantas, uzmanību noturošas, izsmeļošas
*Ļoti labi organizēti kursi, viss pēc plāna
*Izcili labi, profesionāli sagatavoti pārbaudes darbi, erudīta pasniedzēja
*Noderēs iegūtās zināšanas un sapratne par uzņēmuma veidošanu un mārketingu
*Noderēs iegūtās prasmes virzīt un piedāvāt savu pakalpojumu tirgū, noteikt konkurenci, veikt uzņēmuma analīzi
*Kursi radīja interesi studēt mārketingu
*Ieguvu lielisku pieredzi, papildināju zināšanas
*Kvalitatīvi mācību materiāli, laba organizētība, gaisotne
*Veiktas 238 filiāles klientu apmācības Projektu vadības, angļu valodas, praktiskā mārketinga, valsts
valodas, datorzinību un citās programmās; apmācības ir labi un kvalitatīvi organizētas, par pasniedzējiem strādā pieredzējuši pedagogi
|
|